تبلیغات
تست روانشناسی اضطراب ،افسردگی ،خشم ،دلهره، اضطراب و فشارهای روانی - ادامه تست روانشناسی برای تشخیص میزان خشم شما
تاریخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 | 12:48 ب.ظ | نویسنده : دکتر جمشید آرام
ادامه تست روانشناسی برای تشخیص میزان خشم شما
راه هایی برای 
آرامش

تکنیک هایی که می توان برای کنترل پرخاشگری و عصبانیت شدید از آنها استفاده کرد شامل:
 
۱ صمیمیت با دیگران
 
۲ تامل و سکوت
 
۳ تخلیه یعنی به طور مستقیم جواب خشونت را ندادن (تحقیقات جدید نشان می دهد که پرخاشگری کلامی و حتی فیزیکی متقابل علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد، بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.)
 
۴ صحبت کردن در مورد مشکل: بهترین روش برای کاهش پرخاشگری، صحبت کردن در مورد آن است که به ۲ روش گفت و گو با خود در مورد نحوه مقابله و مواجهه با مشکل و گفت و گو با فردی که از دست او عصبانی شده ایم، است.
 
۵ گذشت کردن
 
۶ انتخاب های سالم برای پیشگیری از خشم (به منظور اداره و کنترل خشم به خواب منظم، غذای خوب، لذت از اوقات فراغت با ورزش، موسیقی آرام، قدم زدن در پارک، عبادت و معنویت و… نیاز داریم.)
 
۷ بپذیرید که زندگی همیشه منصفانه نیست؛ تا وقتی که نپذیریم زندگی هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست، شاید به همه کس و همه چیز خشمگین شویم.
 
این تست به شما کمک می کند تا به میزان پرخاشگری خود یا همسرتان پی ببرید و همچنین به اینکه بیشتر از چه نوع پرخاشگری ای در طول روز استفاده می کنید.
 
به این ۳۴ سؤال براساس کلید جواب دهید
 
۱ دوستانم معتقدند من زیاد بحث می کنم.
۲ معتقدم همه مردم همیشه از قانو ن شکنی استفاده می کنند.
۳ من زود از کوره در می روم اما زود هم آرام می شوم.
۴ اغلب با دیگران مخالفت می کنم.
۵ بسیاری از مواقع، احساس می کنم که در زندگی با من ناجوانمردانه و ناعادلانه برخورد شده.
۶ زمانی که افراد با من مخالفت می کنند نمی توانم با آنها وارد بحث شوم.
ادامه دارد...
منبع :hidoctor



برچسب ها: آرامش، پرخاشگری، مدیریت خشم، تجسم خلاق، استاد آرام،